Δομή εταιρείας
Η Free Futuresoft ιδρύθηκε το 2005 με αντικείμενο την παραγωγή Λογισμικού. Με καθιερωμένη παρουσία στις αγορές του Retail και του Clienteling, παρέχει υπηρεσίες και δίνει λύσεις σε πελάτες που έχουν παρουσία σε διάφορες αγορές και γεωγραφικές τοποθεσίες.
Τα τμήματα που αποτελείται η εταιρεία είναι:

Τμήμα Έρευνας, Ανάπτυξης, Ποιοτικός έλεγχος
Αυτό το τμήμα καθορίζει την στρατηγική μας πορεία με έμφαση στην τεχνολογία, την τεχνογνωσία και τις καινοτόμες λύσεις που προσφέρουμε στους πελάτες μας.
Υλοποίηση, Εκπαίδευση, Υποστήριξη Πελατών
Όταν επιλέγεται η απαιτούμενη λύση, οι εξειδικευμένοι επαγγελματίες μας σε αυτό το τμήμα αναλαμβάνουν να εγκαταστήσουν, να εκπαιδεύσουν και να υποστηρίξουν τους πελάτες μας στη χρήση και αξιοποίηση της λύσης που επιλέχθηκε, εντός των χρονοδιαγραμμάτων.
Μάρκετινγκ & Πωλήσεις
Το τμήμα Μάρκετινγκ είναι το ¨εργαλείο¨ της εταιρείας για να αναλύει τις ανάγκες στοχευμένων αγορών στις οποίες, με συγχρόνους τρόπους επιχειρούμε να επικοινωνήσουμε τις λύσεις μας.
Το τμήμα Πωλήσεων έχοντας την βοήθεια από το Μάρκετινγκ, εφαρμόζει τακτικές επίτευξης των στόχων της εταιρίας και της ανάπτυξης της.
Όραμα και στόχοι της εταιρείας μας
Ο στρατηγικός στόχος της Free Futuresoft είναι η ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων Λογισμικού για τη σύγχρονη ψηφιακή αγορά στην εποχή της παγκοσμιοποίησης.
Στόχος μας είναι να υποστηρίξουμε εταιρείες και οργανισμούς που θέλουν να είναι μπροστά από τον ανταγωνισμό τους.
Η δέσμευσή μας για άρτιες λύσεις, μας οδήγησε να κερδίσουμε μεγάλα συμβόλαια με παγκόσμιους παίκτες στο λιανικό εμπόριο, επεκτείνοντας την τεχνογνωσία μας και την επιχειρησιακή μας ικανότητα να υποστηρίξουμε διεθνή και σύνθετα έργα.
Είμαστε γνωστοί για τις λύσεις Clienteling, Retail και HR που παρέχουμε, στοχεύοντας πελάτες που κατανοούν το μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό πλαίσιο και θέλουν να αξιοποιήσουν τα οφέλη της τεχνολογίας.
- Καινοτομία
- Εξαιρετική εξυπηρέτηση και ποιότητα
- Τεχνολογία αιχμής
- Έρευνα & Ανάπτυξη
Board of Directors

Στράτος Καρακούσης
Ο Στράτος είναι ιδρυτικό μέλος της Free Futuresoft.
Διοικεί τις δραστηριότητες των τμημάτων Ερευνάς & Ανάπτυξης και επιβλέπει τις στρατηγικές αποφάσεις της εταιρίας σχετικά με τις πολιτικές, την τεχνολογία και την καινοτομία.
Ο Στράτος διαθέτει εκτεταμένη εμπειρία, ηγετικές λειτουργίες για την τεχνολογία, την ανάπτυξη λογισμικού επιχειρήσεων και την ανάπτυξη εφαρμογών σε ένα ευρύ φάσμα τομέων.
Ως επαγγελματίας προσανατολισμένος στα αποτελέσματα, διαχειρίζεται τις ευέλικτες ομάδες μας για να διασφαλίσει ότι θα επιλύσουν κρίσιμα ζητήματα και θα παράγουν προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.
Πριν από την ίδρυση του Free Futuresoft, ο Στράτος ήταν υπεύθυνος σε διάφορα Έργα που σχετίζονται με διάφορους κλάδους σε άλλες εταιρείες Πληροφορικής.

Παναγιώτης Γκούσκος
Ο Παναγιώτης είναι ιδρυτικό μέλος της Free Futuresoft.
Έχει μια σταθερή, σταδιοδρομία στις Πωλήσεις και το Μάρκετινγκ, σε ηγετικούς ρόλους σε εταιρείες Λογισμικού που προωθούσαν λύσεις Retail, ERP και CRM.
Ως αποτέλεσμα της εμπειρίας του, είναι ο ιδανικός να καθοδηγήσει την εταιρία ώστε να πετυχαίνει τους οικονομικούς της στόχους από την ίδρυσή της.
Είναι ένας αφοσιωμένος Εμπορικός ηγέτης, δεσμευμένος στην εκτέλεση στρατηγικών σχεδίων για την ανάπτυξη της Free Futuresoft και την δημιουργία συνεργασιών σε τοπικό και διεθνές επίπεδο.

Γιάννης Δρακάκης
Ο Γιάννης είναι ιδρυτικό μέλος της Free Futuresoft.
Ο Γιάννης είναι ιδρυτικό μέλος της Free Futuresoft. Είναι υπεύθυνος για την εγκατάσταση των έργων που αναλαμβάνει η εταιρεία . Καθοδηγεί και διαχειρίζεται την ομάδα των Project Managers, οι οποίοι συντονίζουν ομάδες για να διασφαλίσουν ότι η εργασία ολοκληρώνεται εγκαίρως και εντός προϋπολογισμού, με υψηλό επίπεδο. Με ένα μείγμα τεχνικών γνώσεων, επιχειρηματικής εμπειρίας και ηγεσίας, επιβλέπει τόσο το προϊόν που παράγεται όσο και τους ανθρώπους που εκτελούν το έργο. Ο Γιάννης λαμβάνει στρατηγικές αποφάσεις για τις εγκαταστάσεις των λύσεων μας, και παίρνει αποφάσεις με στόχο τον μετριασμό των κινδύνων, διασφαλίζοντας την ποιότητα και την ικανοποίηση των πελατών.
Η προηγούμενη εργασιακή εμπειρία του Γιάννη ήταν ηγετικός ρόλος σε εταιρείες τεχνολογίας στις αγορές του Retail και του Luxury Retail, σε πελάτες που εμπορευόντουσαν καλλυντικά και ρούχα.