Εφαρμογή αυτοεξυπηρέτησης πελατών σε αυτόνομο iPad

Το iPPOS Kiosk στοχεύει σε καταστήματα ομορφιάς, ενδυμάτων, υποδημάτων και αξεσουάρ
Το iPPOS Kiosk είναι μία optional εφαρμογή ιδανική για διεκπεραίωση marketing ενεργειών όπως, λανσάρισμα νέου προϊόντος, pop-up stores και άλλες προωθητικές διαδικασίες. Μέσω ενός φιλικού περιβάλλοντος για τον χρήστη, οι πελάτες μπορούν να εγγραφούν, να συνδεθούν, να δουν τους loyalty πόντους από προηγούμενες αγορές και να αποκτήσουν πρόσβαση στο προφίλ τους. Η εταιρεία με αυτόν τον τρόπο έχει την δυνατότητα να αλληλοεπιδρά με τους καταναλωτές της και να διεξαγάγει marketing ενέργειες όπως καμπάνιες, σύσταση προϊόντος και άλλες promo υπηρεσίες.

Η χρήση της εφαρμογής γίνεται μέσω iPad συσκευής σε ένα σταθερό σημείο μέσα στο κατάστημα λιανικής ή την boutique της εταιρείας που εξυπηρετεί το self-service των επισκεπτών.

Επικοινωνήστε μαζί μας

Μερικά από τα πλεονεκτήματα υιοθέτησης της λύσης iPPOS Kiosk είναι:

  • Γρήγορη εγγραφή πελατών

  • Πρόσβαση σε δεδομένα του προφίλ των πελατών, όπως προσωπικά στοιχεία, προτάσεις προϊόντων και συντονισμός ραντεβού για παροχή υπηρεσιών

  • Εξαργύρωση πόντων επιβράβευσης ή κουπονιών

  • Ειδοποιήσεις, όπως Δώρα ή Εκπτώσεις που μπορεί να επιβραβεύει η εταιρεία τον πελάτη

  • Ψηφιακή παρουσίαση νέου προϊόντος μέσω βίντεο ή εικόνας

Η εφαρμογή iPPOS Kiosk επιπλέον καλύπτει και τις εξής αυτόματες διαδικασίες:
  • Αυτόματη μεταφορά δεδομένων από / προς την εφαρμογή iPPOS Clienteling όταν βρίσκεται στο ίδιο φυσικό κατάστημα

  • Δυνατότητα διασύνδεσης με οποιοδήποτε άλλο σύστημα POS που πιθανόν να βρίσκεται στο κατάστημα

  • Δυνατότητα αυτόματης μεταφοράς δεδομένων από / προς το σύστημα ERP που χρησιμοποιεί η εταιρεία

  • Οι πελάτες μπορούν αυτοεξυπηρετηθούν και να εγγραφούν στο κατάστημα χωρίς την καθοδήγηση του πωλητή ή όταν ο πωλητής είναι απασχολημένος

  • Προώθηση νέων προϊόντων ή προγραμματισμένων εκδηλώσεων digitally

  • Η εταιρεία εξοικονομεί πολύτιμο χρόνο του προσωπικού αυξάνοντας τις πωλήσεις και το loyalty club των πελατών