
Εφαρμογή αυτοεξυπηρέτησης πελατών σε αυτόνομο iPad
Η χρήση της εφαρμογής γίνεται μέσω iPad συσκευής σε ένα σταθερό σημείο μέσα στο κατάστημα λιανικής ή την boutique της εταιρείας που εξυπηρετεί το self-service των επισκεπτών.

Μερικά από τα πλεονεκτήματα υιοθέτησης της λύσης iPPOS Kiosk είναι:
Γρήγορη εγγραφή πελατών
Πρόσβαση σε δεδομένα του προφίλ των πελατών, όπως προσωπικά στοιχεία, προτάσεις προϊόντων και συντονισμός ραντεβού για παροχή υπηρεσιών
Εξαργύρωση πόντων επιβράβευσης ή κουπονιών
Ειδοποιήσεις, όπως Δώρα ή Εκπτώσεις που μπορεί να επιβραβεύει η εταιρεία τον πελάτη
Ψηφιακή παρουσίαση νέου προϊόντος μέσω βίντεο ή εικόνας



Αυτόματη μεταφορά δεδομένων από / προς την εφαρμογή iPPOS Clienteling όταν βρίσκεται στο ίδιο φυσικό κατάστημα
Δυνατότητα διασύνδεσης με οποιοδήποτε άλλο σύστημα POS που πιθανόν να βρίσκεται στο κατάστημα
Δυνατότητα αυτόματης μεταφοράς δεδομένων από / προς το σύστημα ERP που χρησιμοποιεί η εταιρεία
Οι πελάτες μπορούν αυτοεξυπηρετηθούν και να εγγραφούν στο κατάστημα χωρίς την καθοδήγηση του πωλητή ή όταν ο πωλητής είναι απασχολημένος
Προώθηση νέων προϊόντων ή προγραμματισμένων εκδηλώσεων digitally
Η εταιρεία εξοικονομεί πολύτιμο χρόνο του προσωπικού αυξάνοντας τις πωλήσεις και το loyalty club των πελατών
