Multichannel vs Omnichannel Marketing

Κατηγορίες: iPPOS RetailΔημοσίευση: Φεβρουάριος 17, 2022Tags:

Η έννοια του πολυκαναλικού περιβάλλοντος είναι ίσως μία από τις πιο σημαντικές εξελίξεις στη Marketing στρατηγική 🌍των επιχειρήσεων τα τελευταία χρόνια.

Οι προτεραιότητες της Retail αγοράς είναι η ενοποίηση φυσικών και ψηφιακών πωλήσεων και στοχευμένες προωθητικές ενέργειες. Η Free Futuresoft έχει υλοποιήσει μια σουίτα εφαρμογών για να δώσει ολοκληρωμένη omnichannel  λύση στις Επιχειρήσεις με την πλατφόρμα iPPOS, για να καλύψει αφενός τον #ψηφιακόμετασχηματισμό των επιχειρήσεων🏢 και αφετέρου την #πελατοκεντρική προσέγγιση των καταναλωτών της💳!

Στην περίπτωση της  #multichannel στρατηγικής, μια Εταιρεία χρησιμοποιεί πολλαπλά κανάλια ξεχωριστά για να μεταδώσει το ίδιο μήνυμα στους πελάτες. Αντίθετα, στην στρατηγική #omnichannel ακολουθείται μια διαφορετική προσέγγιση τοποθετώντας τον πελάτη στο κέντρο της στρατηγικής της. Εδώ υπάρχει συνεργασία των καναλιών επικοινωνίας, έτσι ώστε οι πελάτες  να μπορούν να χρησιμοποιούν τόσο τα ψηφιακά κανάλια όσο και τα φυσικά καταστήματα🛍, σε μία διαδικασία αλληλεπίδρασης με την Εταιρεία & το Brand. Επειδή τα κανάλια διαχειρίζονται από κοινού, οι πελάτες έχουν την ίδια εμπειρία, οπουδήποτε και όποτε αλληλεπιδρούν με το Brand.

#ffsnews #freefuturesoft #ipposclienteling #ipposretail #iosapplications #businesssolutions #omnichannel #multichannel #marketingstrategy #customercentricapp #mobilecrm

Μοιραστείτε το!

Πρόσφατα άρθρα