Ιστορίες επιτυχίας

If you are interested in any of our products click the button below and let’s get in touch!

Επικοινωνία

 Στις παρακάτω ιστορίες επιτυχίας, μπορείτε να διαβάσετε τις επιτυχείς συνεργασίες με κάποιες εταιρείες από το πελατολόγιο μας, με τις οποίες πορευόμαστε έως και σήμερα!

Έτος 2016 έως & σήμερα

Διεθνές συμβόλαιο με την La Prairie

Η ευρέως γνωστή πολυεθνική Ελβετική εταιρία καλλυντικών, έψαχνε μία mobile εφαρμογή που θα χρησιμοποιούσαν οι Beauty Advisors στα σημεία Πώλησης για την καταγραφή δεδομένων Πελατολογίου και Loyalty πολιτικής. Η ψηφιακή διαδικασία συλλογής δεδομένων με τον πιο αποτελεσματικό και σύγχρονο τρόπο, και την πλέον κομψή μορφή μέσω iPad, έδωσε λύση στην ικανοποίηση των αξιών του Luxury Business της La Prairie.

Το iPPOS αναπτύχθηκε σε ένα μοναδικό περιβάλλον σε server στις εγκαταστάσες της La Prairie με ξεχωριστή διαμόρφωση πολλαπλών χωρών.

8 χώρες συμμετείχαν σε αυτό το λανσάρισμα: Γερμανία, Ελβετία, Ηνωμένο Βασίλειο, Αυστρία, Ρωσία, Γαλλία, Ιταλία και Ισπανία.

Το έργο υλοποιήθηκε μέσα σε μόλις 4 μήνες και όλες οι χώρες ήταν LIVE μετά από 8 μήνες συνολικά, με 311 ταυτόχρονους χρήστες.

The application was translated into 5 languages including Russian

Επέκταση του συμβολαίου με την La Prairie για Παγκόσμια κάλυψη και παράλληλα είσοδο στην αγορά των αεροδρομίων με το iPPOS Travel Retail.

Η εφαρμογή iPPOS Travel Retail έχει αναπτυχθεί μέχρι σήμερα σε περισσότερα από 50 αεροδρόμια.

13 new countries were onboarded: Lebanon, Cyprus, Taiwan, Australia, New Zealand, Mexico, Korea, USA, Hong Kong, Qatar, Thailand, Singapore and the Czech Republic.

The application was translated into 4 more languages including Chinese.

New integrations were designed and deployed with Contact Lab, Tableau, SAP and Salesforce.

Σήμερα, το iPPOS είναι εγκατεστημένο σε 24 χώρες και αποτελεί αναπόσπαστο εργαλείο της real time πληροφόρησης της La Prairie παγκοσμίως στις περιοχές EMEA, APAC και America.

Έτος 2015 έως & σήμερα

Διεθνές συμβόλαιο με τον Όμιλο L'Oreal για την Ελληνική θυγατρική εταιρεία.

Η κορυφαία εταιρεία φροντίδας δέρματος και καλλυντικών προιοντων, αναζήτησε μία mobile λύση για τη καταγραφή Πωλήσεων, Πελατολογίου και συνολικής ενημέρωσης των Managers, για την καθημερινή δραστηριότητα των Πωλητών της.

Η L'Oreal Hellas έχει επίσης υιοθετήσει και άλλες από τις εφαρμογές της Free Futuresoft, όπως το σύστημα διαχείρισης μπόνους και προμήθεών, iPPOS Commission , την διαχείρισης ραντεβού και άλλες.

Το iPPOS Clienteling Suite έχει εγκατασταθεί έως σήμερα σε περισσότερες από 30 μάρκες και πάνω από 600 χρήστες για τα 3 divisions της L’Oreal, Mass, Luxury και Pharmaceutical.

Σε επέκταση των δυνατοτήτων πληροφόρησης διαφόρων τμημάτων για την omnichannel στρατηγική, το iPPOS Clienteling έχει διασυνδεθεί με άλλα τρίτα συστήματα Marketing που χρησιμοποιεί η L'Oreal Hellas, και έχει γίνει η κύρια πηγή άντλησης δεδομένων για τις Πωλήσεις και το Πελατολόγιο.

Έτος 2014 έως & σήμερα

Όμιλος SARANTIS

Το iPPOS Clienteling βοήθησε την leader Έλληνική εταιρεία Διανομής και πωλησης προιοντων Λιανικής, να μπει στο εποχή της ψηφιακής επικοινωνίας. Η λύση μας έχει παρουσία σε πολλά σημεία Πώλησης με ενεργούς πάνω από 360 χρήστες για 29 brands της Σαράντης.

Επιπλέον, η Free Futuresoft και η SARANTIS συνεργάστηκαν από τότε σε διάφορα προσαρμοσμένα έργα και ενοποιήσεις με το SAP και άλλες πλατφόρμες μάρκετινγκ.

Περισσότεροι από 250 χρήστες iPPOS στην ελληνική αγορά ενισχύονται από τη λύση μας, το iPPOS Clienteling.

Έτος 2016 έως & σήμερα

Pink Woman

Η Pink Woman είναι Ελληνική εταιρεία μόδας που προωθεί ρούχα και αξεσουάρ σε Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα και Ιταλία.

Our Retail POS application is being used by the company’s stores and shops in department stores. Free Futuresoft’s Retail app also is the tool that Pink Woman’s franchises have adopted in the above-mentioned countries.

Επιπλέον η εταιρεία μας έχει συνεργαστεί σε πολλά custom αιτήματα της Pink Woman για ανάπτυξη εφαρμογών εξαργύρωσης πόντων και κουπονιών, αξιολόγησης καταστημάτων, προώθηση ειδικων προσφορών κ.α. Φυσικά οι επεκτάσεις αυτές, είναι προσρμογές στo Retail σύστημα μας, καλύπτοντας πάντοτε τις σύγχρονες ανάγκες και την Marketing πολιτική του πελάτη μας.

Έτος 2005 έως & σήμερα

Η Βουλή των Ελλήνων

Από το 2005 έχουμε την τιμή να παρέχουμε την πλατφόρμα HRM (Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού και Μισθοδοσίας) και να υποστηρίζουμε υπηρεσίες για τις διαδικασίες HR του πιο γνωστού Ιδρύματος του Δημόσιου τομέα που εκπροσωπεί τους Έλληνες πολίτες. Κατά την διάρκεια των ετών και την συνεχή αναβάθμιση του συστήματος μας, έχουν εφαρμοστεί διάφορα προσαρμοσμένα custom έργα για τον πελάτη μας, όπως:

  • Υπολογισμός Μισθοδοσίας και προσαρμογή δεδομένων Προσωπικού που εργάζονται υπερωρίες καθώς αυτόματος υπολογισμός σς έξοδα ταξιδιού
  • Διαχείριση Αδειών Προσωπικού όλων των τύπων και της εικόνας παρουσιολογίου των υπαλλήλων
  • Παρακολούθηση και επεξεργασία δεδομένων βουλευτών και ευρωβουλευτών ανά κοινοβουλευτική περίοδο

Let’s Make Things Happen